Overclock.net › Forums › Case Mods & Cases › Computer Cases › [Official] NZXT PHANTOM Owner's Club
New Posts  All Forums:Forum Nav:

[Official] NZXT PHANTOM Owner's Club - Page 563

post #5621 of 15204
Quote:
Originally Posted by lightsout View Post
Damn dude you got a pretty sick PC for being 13.
Haha yeah! I built it on my 13th birthday, 14th and this is comming up:


Vanilla Face
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
Core i7 2600k Asus P8P67 WS Revolution MSI Radeon 6970 G-Skill Raptor 16gb 
Hard DriveOptical DriveOSPower
Intel SSD 40gb, Hitachi 1tb 7200RPM HP Lightscribe ReWritetable+ Windows 7 Ultimate 64bit Apevia 1100wat 
Case
NZXT Phantom 
  hide details  
Reply
Vanilla Face
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
Core i7 2600k Asus P8P67 WS Revolution MSI Radeon 6970 G-Skill Raptor 16gb 
Hard DriveOptical DriveOSPower
Intel SSD 40gb, Hitachi 1tb 7200RPM HP Lightscribe ReWritetable+ Windows 7 Ultimate 64bit Apevia 1100wat 
Case
NZXT Phantom 
  hide details  
Reply
post #5622 of 15204
Quote:
Originally Posted by Kaged View Post
Here are a couple updated pics after getting my side panel window done, with my craptastic camera. Need to get my DSLR charged up and do another photo shoot.

Loving the colors and the layout of everything, except your coolant, I think the green actually takes away from the whole thing. I think you should get some black dye, or run without dye since you have a black and red theme going on.
post #5623 of 15204
Quote:
Originally Posted by lightsout View Post
Ok cool thanks for the pointers.
your welcome I am no pro but some of my friends are professional photographers and i learn from them
White Phantom
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7 950x EVGA x58 Classified 3  Tri sli GTX 580 Watercooled 12GB Domminator GT 
Hard DriveOSMonitorKeyboard
3 TB WD and 1TB WD  Windows 64bit ultimate Benq 24" 1080p Logitech G15 
PowerCaseMouse
Silverstone 1500w NZXT Phantom Razer Deathadder 
  hide details  
Reply
White Phantom
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7 950x EVGA x58 Classified 3  Tri sli GTX 580 Watercooled 12GB Domminator GT 
Hard DriveOSMonitorKeyboard
3 TB WD and 1TB WD  Windows 64bit ultimate Benq 24" 1080p Logitech G15 
PowerCaseMouse
Silverstone 1500w NZXT Phantom Razer Deathadder 
  hide details  
Reply
post #5624 of 15204
Quote:
Originally Posted by ReconRunner View Post
Haha yeah! I built it on my 13th birthday, 14th and this is comming up:
I am glad to see there is still yet hope for this world. I am very glad to see a 13 year old that is mature and actually smart. Way to go dude. You will go far.
post #5625 of 15204
makes me wanna live in this planet still
White Phantom
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7 950x EVGA x58 Classified 3  Tri sli GTX 580 Watercooled 12GB Domminator GT 
Hard DriveOSMonitorKeyboard
3 TB WD and 1TB WD  Windows 64bit ultimate Benq 24" 1080p Logitech G15 
PowerCaseMouse
Silverstone 1500w NZXT Phantom Razer Deathadder 
  hide details  
Reply
White Phantom
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7 950x EVGA x58 Classified 3  Tri sli GTX 580 Watercooled 12GB Domminator GT 
Hard DriveOSMonitorKeyboard
3 TB WD and 1TB WD  Windows 64bit ultimate Benq 24" 1080p Logitech G15 
PowerCaseMouse
Silverstone 1500w NZXT Phantom Razer Deathadder 
  hide details  
Reply
post #5626 of 15204
Quote:
Originally Posted by thrasherht View Post
I am glad to see there is still yet hope for this world. I am very glad to see a 13 year old that is mature and actually smart. Way to go dude. You will go far.
haha lol thanks!
Vanilla Face
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
Core i7 2600k Asus P8P67 WS Revolution MSI Radeon 6970 G-Skill Raptor 16gb 
Hard DriveOptical DriveOSPower
Intel SSD 40gb, Hitachi 1tb 7200RPM HP Lightscribe ReWritetable+ Windows 7 Ultimate 64bit Apevia 1100wat 
Case
NZXT Phantom 
  hide details  
Reply
Vanilla Face
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
Core i7 2600k Asus P8P67 WS Revolution MSI Radeon 6970 G-Skill Raptor 16gb 
Hard DriveOptical DriveOSPower
Intel SSD 40gb, Hitachi 1tb 7200RPM HP Lightscribe ReWritetable+ Windows 7 Ultimate 64bit Apevia 1100wat 
Case
NZXT Phantom 
  hide details  
Reply
post #5627 of 15204
Quote:
Originally Posted by ReconRunner View Post
haha lol thanks!
Most people your age are either too immature to say anything smart or worth listening to, or are so obsessed with the media and being like their peers they are dumb as a box of rocks.
post #5628 of 15204
or play with their pokemon cards lol !
White Phantom
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7 950x EVGA x58 Classified 3  Tri sli GTX 580 Watercooled 12GB Domminator GT 
Hard DriveOSMonitorKeyboard
3 TB WD and 1TB WD  Windows 64bit ultimate Benq 24" 1080p Logitech G15 
PowerCaseMouse
Silverstone 1500w NZXT Phantom Razer Deathadder 
  hide details  
Reply
White Phantom
(13 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7 950x EVGA x58 Classified 3  Tri sli GTX 580 Watercooled 12GB Domminator GT 
Hard DriveOSMonitorKeyboard
3 TB WD and 1TB WD  Windows 64bit ultimate Benq 24" 1080p Logitech G15 
PowerCaseMouse
Silverstone 1500w NZXT Phantom Razer Deathadder 
  hide details  
Reply
post #5629 of 15204
Quote:
Originally Posted by AverageGai View Post
Guys, do your front and top panels make a crackling noise when you put push on it?

I've noticed mine makes this annoying crackle sound.
Like a stressing noise of the case moving around? If thats what you mean yah mine kind of "crackles" I guess, more like creeks.
Quote:
Originally Posted by ReconRunner View Post
Haha yeah! I built it on my 13th birthday, 14th and this is comming up:


Dang you got some pretty nice parents. Although you could spend a whole lot less and still get a great setup.
Quote:
Originally Posted by thrasherht View Post
I am glad to see there is still yet hope for this world. I am very glad to see a 13 year old that is mature and actually smart. Way to go dude. You will go far.
I agree I always assumed he was older. Lots of times on here you can tell who the kids are.
550D
(15 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7-2700K Gigabyte Z77X-UD3H EVGA GTX 970 ACX 2.0+ SSC 4 x 4GB Samsung Green 
Hard DriveHard DriveCoolingOS
Crucial 240gb Samsung EVO 250gb Corsair H80 Win7 Ultimate 64 
MonitorKeyboardPowerCase
Qnix 2560x1440p Quickfire TK MX Brown XFX 750w Black Edition Corsair 550D 
MouseMouse Pad
Lefty Deathadder X Trac Ripper XXL 
  hide details  
Reply
550D
(15 items)
 
  
CPUMotherboardGraphicsRAM
i7-2700K Gigabyte Z77X-UD3H EVGA GTX 970 ACX 2.0+ SSC 4 x 4GB Samsung Green 
Hard DriveHard DriveCoolingOS
Crucial 240gb Samsung EVO 250gb Corsair H80 Win7 Ultimate 64 
MonitorKeyboardPowerCase
Qnix 2560x1440p Quickfire TK MX Brown XFX 750w Black Edition Corsair 550D 
MouseMouse Pad
Lefty Deathadder X Trac Ripper XXL 
  hide details  
Reply
post #5630 of 15204
Quote:
Originally Posted by Pikoy View Post
or play with their pokemon cards lol !
Hey now, Machop is like my best friend!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Computer Cases
Overclock.net › Forums › Case Mods & Cases › Computer Cases › [Official] NZXT PHANTOM Owner's Club