Overclock.net banner

1 - 9 of 9 Posts

·
^^That's my user name^^
Joined
·
9,918 Posts
Discussion Starter #1
what is a good replacement for a PNY verto GeForce FX5200 w/ 128MB 256-bit, and one that costs up to $120?
 

·
Registered
Joined
·
2,248 Posts
hmmm, how about a 6600GT. Those things rock pretty good but I don't know how much they cost USD
 

·
^^That's my user name^^
Joined
·
9,918 Posts
Discussion Starter #4
lol. thats about $400.
 

·
Premium Member
Joined
·
9,589 Posts
well, a 6600 AGP is about 200+, and the 6600GT is well above that...PCI/E versions are cheaper, go figure...
 

·
Premium Member
Joined
·
11,430 Posts
AGP costs more cause they had to manufacture and implement a high-speed bridge chip
 

·
Registered
Joined
·
36 Posts
I'm about to upgrade from a 9600XT and it's only a month old. (Bought in early December) I'll sell it to you for a little less than your looking to spend if you want to email me. (I don't want to turn it into a selling forum but I'm gonna put it on ebay anyway so why not give it to one of our own) It plays Half-Life 2 at 1024x768 at medium great. I can also run UT2004 at 1280x1024 at medium settings getting 45 and 60 fps. And 1024x768 at high settings getting around 50-65f fps. It's a solid card for people who don't have a $250 and higher budget to spend on a graphics card (which puts me firmly in that category). I wouldn't be upgrading if a friend wasn't selling me his 9800pro for dirt cheap.
 

·
^^That's my user name^^
Joined
·
9,918 Posts
Discussion Starter #8
weell, i think a 9600 XT sounds good.
 

·
Banned
Joined
·
2,222 Posts
Quote:


Originally Posted by klewiss

weell, i think a 9600 XT sounds good.

and once you have that 9600XT, OC the crap out of it and itll rock
i have an FX5700U I OCd to 600\\965 and that puppy even plays painkiller maxed details 1024*768 2xAA 4xAF, not bad i dont think, and imo the 9600XT is a better card than the 57U
 
1 - 9 of 9 Posts
Top