Mensen, wat zijn jullie aanbevelingen? Beste thermische pasta om een Rtx 4090 opnieuw te beplakken. En moet ik de thermische pads van het geheugen vervangen of de originele laten zitten als ze in orde zijn?
Kryonaut heeft een slechte duurzaamheid en is niet goed voor direct-die toepassingen op lange termijn.Ik heb thermal grizzly kryonaut, zal dat goed zijn, denken jullie?
Sorry dat ik dom klink, maar ik begrijp de gids niet, wat is de beste?Igorslab is een thermische pasta-database gestart, er zijn er maar weinig die worden aanbevolen voor GPU-gebruik:
Ik zou er een van deze gebruiken.
Als je de thermische pads gaat vervangen, zou ik thermische kneedpasta aanraden.
Bedankt vriend, ik denk dat ik iets van die ptm7950 ga proberen, wat ik veel heb zien aanbevelenAls je nog steeds op zoek bent, heeft Thermal Grizzly net de Duronaut uitgebracht, die erg goed lijkt te zijn.
![]()
Thermal Grizzly Duronaut Thermal Paste Review - Kryonaut was yesterday, welcome to the top 10 of all pastes! | igor´sLAB
Testing the prototype of the Thermal Grizzly Duronaut, which I had internally dubbed “Paste X” at the time, hopefully marked the beginning of the end of an era that could almost be described as paste…www.igorslab.de