Overclock.net banner

Beste thermische pasta om een ​​Rtx 4090 opnieuw te beplakken

4.3K views 15 replies 8 participants last post by  SeanUk  
#1 ·
Mensen, wat zijn jullie aanbevelingen? Beste thermische pasta om een ​​Rtx 4090 opnieuw te beplakken. En moet ik de thermische pads van het geheugen vervangen of de originele laten zitten als ze in orde zijn?

#3 ·
Honeywell PTM 7950, Thermal Grizzly Kyrosheet, DOWSIL TC-5888, Polartherm X10, of misschien Thermal Grizzly Duronaught voor de GPU-kern. Veel anderszins goed presterende TIM's zijn niet duurzaam genoeg om te overleven zonder dat de hotspot-delta's in de loop van de tijd toenemen.

Ik zou de pads op de voedingsfasen altijd vervangen, maar tenzij de GDDR6X-pads duidelijk beschadigd zijn, of dit een model is met ongewoon slechte geheugenkoeling, zou ik niet de moeite nemen om de pads op het geheugen te vervangen. De RTX 4090 profiteert niet veel van extra geheugenkoeling.

• Helpful
Reactions: bobalazs
#5 ·
Ik heb thermal grizzly kryonaut, zal dat goed zijn, denken jullie?
Kryonaut heeft een slechte duurzaamheid en is niet goed voor direct-die toepassingen op lange termijn.

#6 ·
#7 ·
#14 ·
  • Rep+
Reactions: Blameless
#16 ·
Als je nog steeds op zoek bent, heeft Thermal Grizzly net de Duronaut uitgebracht, die erg goed lijkt te zijn.

Bedankt vriend, ik denk dat ik iets van die ptm7950 ga proberen, wat ik veel heb zien aanbevelen :)