Hé jongens,
Zal een i7-13700k de RTX 4090 beperken?
Monitor is 1440p, 175Hz
Zal een i7-13700k de RTX 4090 beperken?
Monitor is 1440p, 175Hz
Weet niet zeker of het trollen is of niet...Nee, dat zal niet gebeuren, zelfs een 6700 veroorzaakte geen bottleneck. Het is een hoop onzin om CPU's te verkopen. CPU beïnvloedt de laagste gemiddelde framesnelheid. GPU beïnvloedt de hoogste framesnelheid.
Als gamen je belangrijkste bezigheid is, dan is de AMD R7 7800X3D de CPU die je wilt. Iedereen die je iets anders vertelt, is slecht geïnformeerd. Het 3D-aspect ervan maakt de behoefte aan "snellere ram" overbodig. Zelfs met DDR5 4800MT/s zal de CPU in de meeste games alles overtreffen.Hey jongens,
Zal een i7-13700k de RTX 4090 bottlenecken?
Monitor is 1440p, 175hz
Er zijn zeker gevallen waarin 14900K sneller is, vooral als je een zeer goede koeling hebt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er gemiddeld wint.Als gamen je belangrijkste bezigheid is, dan is de AMD R7 7800X3D de CPU die je wilt. Iedereen die je iets anders vertelt, is slecht geïnformeerd. Het 3D-aspect maakt de noodzaak voor "snellere ram" overbodig. Zelfs met DDR5 4800MT/s presteert de CPU in de meeste games beter dan alles wat er is.
Het kan, afhankelijk van de game en instellingen, maar zou niet vaak genoeg moeten gebeuren om een upgrade te willen puur voor gaming.Zal een i7-13700k de RTX 4090 beperken?
Ze liggen dicht genoeg bij elkaar om in de meeste titels een gelijkspel te zijn, maar er zijn uitschieters die de ene architectuur sterk bevoordelen.Er zijn zeker gevallen waarin 14900K sneller is, vooral als je een zeer goede koeling hebt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er gemiddeld wint.
Er is geen reden om op dit moment iets met Zen 3 te doen, tenzij het een drop-in upgrade is voor een bestaand systeem.Ik heb een 5800X3D en ik zou uit de buurt blijven van de AMD 7000-serie, zijn ze niet ontploft en hebben ze de garanties ongeldig gemaakt als je PPO aanzet?