Als je toevallig een B550 Master, Vision, Pro of Elite bezit, is dit de exacte thread die je vanaf nu moet volgen.
What part you wanna get a RMA for ?Update. After some heavy torrenting, the NDIS error showed up. Already filled the RMA request.
Natuurlijk is die er. Als je het hebt, download dan een aantal grote torrents met Qbitorrent nadat je het hebt ingesteld om alleen het uTP-protocol te gebruiken (afbeelding).Wachten op een Aorus Elite V2, ik kon de pro v2 niet vinden, dus ik heb gekozen voor dit bord. Ik kan het updaten als het binnenkomt en testen begint, als er interesse is. Ik kan me niet voorstellen dat die er is...
Is curve optimizer beschikbaar voor alle ryzen?Eindelijk klaar met Curve Optimizer; zit op -30 op elke core behalve de 2 voorkeurs cores die op -15 en -20 blijven.
PBO volledig onaangetast, stationaire temperatuur 36 graden, volledige belasting maximaal 68 graden, CPUZ 691 ST, 9976 MT. Elke core boost aanhoudend naar 5ghz (aanhoudend als in enkele seconden, sommige cores zelfs 10-15 seconden)
Ik verklaar mezelf tevreden.
![]()
AMD Ryzen 9 5900X @ 4523.95 MHz - CPU-Z VALIDATOR
[nldfc6] Validated Dump by KHA (2021-01-08 17:49:50) - MB: Gigabyte B550 AORUS MASTER - RAM: 16384 MBvalid.x86.fr
Welk probleem is dat?Een update over het Realtek 8125 NIC ARP Loopback probleem:
Het is NIET opgelost in de 10.046 drivers en het legt nog steeds het hele netwerk plat, samen met de routers.
Na een klacht per e-mail aan Realtek, kreeg ik een antwoord van hen waarin ze me een Realtek Hardware Viewer-tool stuurden en me vroegen om wat snapshots te maken en terug te sturen.
Helaas heb ik de B550 Master teruggestuurd, dus ik kan ze niet meer helpen, maar als er hier mensen zijn met dit probleem die het Realtek-ontwikkelteam willen helpen, stuur me dan een pm zodat ik je de details kan geven.
Er zijn een paar mensen met problemen, maar niets alarmerends denk ik.Lees de recensies van de Amerikaanse Amazon-website voor Aorus Master...
Leuk, kun je alsjeblieft je bios-instellingen posten zodat ik ze ook kan proberen?Nieuwe bios geïnstalleerd zodra ik van mijn werk kom, van de 1.1.0.0 AGESA F12 en voor het eerst kan ik opstarten op 1:1 IF 1900mhz (3800mhz RAM) Ik heb niets getweakt of getest, maar dit is een grote stap omdat ik niet verder ben gekomen dan het zwarte gat van 3733mhz en 3800mhz 1:1 op IF gaf me geen boot en moest de CMOS resetten. Hoewel ik AUTO-instellingen gebruik voor het RAM met zeer losse timings, is dit een enorme stap. Ik zal mijn geheugen binnenkort tweaken en ook testen op stabiliteit, maar tot nu toe geen WHEA-fouten en ik gebruik PBO-limieten uitgeschakeld met CO -28 op c1/c5 en -30 op de rest. Ik weet niet zeker of dit nog een bèta-bios is, aangezien het de c heeft, maar de F13a was een complete puinhoop voor mij en werd gisteren of vroeg vandaag verwijderd en ze hebben nu F13c gepost die gebaseerd is op 1.2.0.0 AGESA
Ik ben in de VS en ik heb vorige maand de V2 van Newegg gekregen.Best wel waardeloos dat Gigabyte geluiden maakte dat de V2 niet in NA verkocht zou worden.
Ik wachtte drie maanden op dit bord en gaf me uiteindelijk over en kocht de eerste versie, om te ontdekken dat de V2 twee weken later op Amazon en Newegg verscheen.
Blijkbaar zorgde een tekort aan mosfet-componenten ervoor dat ze overstapten op 6 verdubbelde fasen, en terwijl ze bezig waren, verwijderden ze de thunderbolt en voegden ze een externe USB 3.2-header toe.Weet iemand welke revisie er is gemaakt aan de pro v2?
Het is het beste B550-moederbord dat je op dit moment kunt kopen en heeft geen enkele fout.Het lijkt erop dat de B550 Master relatief gemakkelijk te vinden is voor een redelijke prijs. Hoe betrouwbaar is dit moederbord realistisch gezien?
Ik denk dat de gebruikersrecensies lijken te wijzen op de koude start, dual bios-capriolen. Hoewel de termen die de gebruikers gebruiken eigenlijk "DOA" zijn. Sterven deze boards daadwerkelijk, of hebben ze de batterijverwijdering niet geprobeerd?
Hierboven in dit draadje zag ik een klacht over LAN, maar dat is mogelijk opgelost. Nog andere problemen ermee?