"Introductie / Basisinfo"
Links:
Het enige wat nu nog nodig is, is het toevoegen van DDR4. presets voor Samsung E-die.we hebben een nieuwe update 1.3G
CHANGELOG:
- CHECK TIMINGS (DCFR tab) functie waarmee u de ingestelde timings of de timings die u van plan bent te wijzigen kunt controleren op JEDEC-regels en optimaal overklokken. De kleurindicatie stelt u in staat om visueel te bepalen welke timings optimaal (groen), suboptimaal (geel) of kritisch (rood) verkeerd zijn. In de volgende update is het de bedoeling dat deze assistent u naast de kleurindicatie ook vertelt welke waarde moet worden ingesteld. Werkt voor DDR4 in het bereik van 3600-3800 en DDR5 in het bereik van 5600-6200 MT/s.
- DDR5. Alle presets hebben een ander belangrijk informatieveld gekregen - CPU VDDIO/MC. Dit is een van de meest kritieke voltages voor geheugenstabilisatie.
- DDR5. Normale en snelle presets toegevoegd voor Hynix A-die.
- DDR5. Normale en snelle presets toegevoegd voor Samsung B-die.
- DDR4. Snelle presets toegevoegd voor Samsung B-die.
- DDR4. Normale en snelle presets toegevoegd voor Hynix CJR en DJR.
- DDR4. Vanwege het feit dat de timing van RCDRD aanzienlijk afhankelijk is van het geluk van het sample, heb ik een notitie in de presets gemaakt (tussen haakjes) dat u mogelijk een hogere waarde moet gebruiken als het niet stabiel is.
- Een aantal bewerkingen en innovaties aan bestaande presets.
BEKENDE PROBLEMEN:
- Zen 3 APU's weigeren CO te wijzigen tijdens CPU-diagnostiek.
- De actieve iGPU in Zen 4 kan problemen veroorzaken met RX-TUNER of GPU-diagnostiek.
- De gevonden CO's voor sommige processors kunnen 2-4 stappen optimistischer zijn dan in werkelijkheid. Er worden extra testalgoritmen ontwikkeld.
- Sommige DRAM-presets vereisen extra testen.
er zijn nog 4 updates, de laatste is 1.3G, misschien lost het je probleem op, maar je chip van de mobo is erg oud enHydra blijft zeggen dat de GPU-parameters niet kunnen worden ingesteld als ik wijzigingen toepas op de RX-tunerpagina. Heeft iemand hetzelfde probleem als ik?
Ik heb een B350-chipset. Zal dit het probleem zijn?
View attachment 2615312
View attachment 2615311
maybe dont support 5800x3d you send a email to usmus and ask himHey, i have a 5800x3d and using 1.3G but when i try to run diagnostics it tells me it can't create a profile?
I had used it previously on a 5900x and was able to create profiles no problem, but since switching to the 5800x3d i haven't been able to.
On latest bios and chipset drivers.
Oké, stuur dan een e-mail naar usmus en vraag hem waarom?Hey, it says in the user guide it supports 5800x3d, and i believe other users have also said the 5800x3d is supported in the latest versions.
Het meest logische is dat hij je zou moeten antwoorden, aangezien HYDRA PRO niet gratis is.Nou, ik wil controleren of andere gebruikers hetzelfde probleem hebben of dat ik iets mis voordat ik rechtstreeks naar 1usmus ga. Reageert usmus op e-mails? Ik neem aan dat hij het druk heeft en geen tijd heeft om problemen 1-op-1 op te lossen.
Bovendien is deze thread het enige dat ik heb gevonden toen ik naar dit probleem zocht, dus als andere gebruikers een vergelijkbaar probleem hebben, zouden ze deze thread kunnen vinden om te zien wat het probleem is. Het zou hem ervan weerhouden gebombardeerd te worden met e-mails met dezelfde vraag![]()
er is weer een update, de laatste is 1.3G probeer het !!Hydra wordt ook bij mij uitgeschakeld weergegeven (7950x3d, getest 1.3E en F ook), ik kan "Allcore test", "Find CCD CO Values" of "Profile Creation" niet inschakelen.
Sorry, ik bedoelde dat ik 1.3E en F heb getest naast de nieuwste G. Zelfde probleem met ze allemaal. Het werkte een tijdje geleden voor mij, maar dat was waarschijnlijk toen ik een 7950x non x3d hader is nog een update, de laatste is 1.3G, probeer het !!
Ik begrijp het niet, wanneer heb ik iets gezegd over Hydra pro dat gratis is?Het meest logische is dat het je zou moeten antwoorden, aangezien HYDRA PRO niet gratis is
Je hebt waarschijnlijk niet begrepen wat ik bedoelde, vanaf het moment dat je iemand geld geeft, zouden ze je moeten antwoordenIk begrijp het niet, wanneer heb ik gezegd dat Hydra pro gratis is?